seo paslaugos

SEO paslaugų kainą priklauso nuo konkurencijos

seo paslaugosDaugelis internetinius projektus valdančių žmonių galvoja, kad SEO paslaugos atneša lygiai tokią pačią naudą kaip ir perkama reklama paieškos sistemose. Gaila, tačiau realybė yra kiek tokia, nes perkant reklamą iš tiesioginės paieškos sistemos, žmogui tenka nuolatos mokėti milžiniškus pinigus, o štai SEO paslaugos tam ir skirtos, jog reklama būtų lygiai tokia pati, tik ji laikytųsi gerokai ilgesnį laiką. SEO paslaugų privalumas tas, kad pasiekus norimas pozicijas, jos gali išsilaikyti labai ilgą laiką ir vėliau pinigų leisti jau nebereikia. Tad, jeigu norite tokios efektyvios reklamos per paieškos sistemas, tai turėtumėte kruopščiai paskaičiuoti ar tikrai verta mokėti pinigus nuolatos ar ne.

Kaip bebūtų, SEO paslaugas reikėtų šiek tiek apibendrinti, nes pasitaiko tokių žmonių, kurie galvoja, kad šias paslaugas sudaro tik nuorodų pirkimas. Tikrai tokių dalykų nėra, nes optimizacijos procesą sudaro keli etapai. Pirmasis yra siejamas būtent su svetainės redagavimu – pritaikomas kodas, o paskui optimizuojamas turinys, pagerinama svetainės sparta ir t.t. Sekantis žingsnis ir yra nuorodų rinkimas, tačiau jis ne visada yra būtinas. Nuorodų rinkimas yra priskiriamas prie išorinės optimizacijos.

Kada nebūtina išorinė optimizacija? Ji nereikalinga tuomet, jeigu svetainė yra labai mažoje konkurencijoje. Tada pats turinys automatiškai išsikelia į pirmąsias vietas. Žinoma, išorinės optimizacijos nereikia ir tuomet, jeigu turinys yra kokybiškas ir skatinantis dalintis – tada nuorodos pačios susirenka, nes lankytojai jomis dalinasi įvairiuose kanaluose. Išorinės optimizacijos darbai kainuoja daugiausiai, bet kaina niekuomet nebūna vienoda visoms svetainėms.

Išorinės optimizacijos paslaugų įkainiai priklauso nuo svetainių konkurencijos. Vienai svetainei gali prireikti gerokai daugiau atgalinių nuorodų, o kitai – mažiau. Pagal tokius kriterijus nustatoma ir paslaugų kaina. Viskas tiesiog priklauso nuo konkurencijos – kuo ji mažesnė, tuo jums geriau, nes išleisite mažiau pinigų optimizacijos procesams.

Atliekant išorinės optimizacijos darbus, patys specialistai irgi patiria įvairių išlaidų – jiems tenka mokėti už įvairių įrankių naudojimą, kurie padeda ištirti rinką bei konkurenciją, taip pat jiems tenka pirkti tas nuorodas. Tad, kuo didesnė konkurencija, tuo SEO paslaugos bus brangesnės.