SEO paslaugos ir AdWords reklama

SEO paslaugų ir „Google AdWords“ reklamos skirtumai

Jei prieš penkis ar daugiau metų didžioji dalis interneto vartotojų net nebuvo girdėję apie tai, kas yra SEO (tinklalapių optimizavimas internetinėms paieškos sistemoms), tai šiandien situacija yra gerokai pasikeitusi. Ką tai rodo? Akivaizdu, kad vartotojai ieško galimybių, kurios padėtų jų internetiniams tinklalapiams lengviau ir greičiau išpopuliarėti, pritraukiant didesnį lankytojų srautą ir padidinant pardavimus. Tuo tarpu internete taip pat galime matyti kasmet atsirandant vis daugiau internetinių tinklalapių optimizavimo paslaugų teikėjų. Trumpiau tariant, didėjant SEO paslaugų paklausai – lygiagrečiai didėja ir jų pasiūla.

Tačiau nepaisant didelės paklausos, pastebima, kad vis dar nemaža dalis vartotojų nesupranta, kas yra SEO – nepaisant to, jog žino, kad jiems to reikia. Žinoma, vartotojai suvokia, kad SEO paslaugos yra skirtos pagerinti jų tinklalapio pozicijas internetinėse paieškos sistemose (dažniausiai tai būna „Google“ paieškos sistema), tačiau tuo, kaip visa tai vyksta ir „su kuo tai valgoma“, jie nesidomi, todėl neretai mano, jog konkrečią poziciją paieškos sistemoje galima nupirkti. Tačiau tokį didžiulį mitą reikia išsklaidyti. Organinės „Google“ pozicijos nėra perkamos ir parduodamos! SEO – tai nėra „Google AdWords“ reklama, kurios atveju vartotojai gali sumokėti už reklamines pozicijas (tačiau net ir tokio pasirinkimo atveju reklamines pozicijas lemia vartotojų nustatytos paspaudimo kainos, todėl atsižvelgiant į konkretų biudžetą, gali kisti ir „AdWords“ reklamos pozicijos). Taigi, reikia suprasti, kad naudojantis SEO paslaugomis, tinklalapiai yra optimizuojami pasitelkiant kompleksinius sprendimus ir visas šis procesas yra vykdomas tęstinį bei iš anksto nustatytą laikotarpį, per kurį siekiama konkrečių pozicijų.

Tuo tarpu, kai vartotojai, kurie įprastai iki šiol naudojosi tik „Google AdWords“ reklama, klausia, kam jiems reikia jų internetinio tinklalapio optimizavimo paslaugų, reikėtų suprasti, kad už SEO paslaugas reikia mokėti tik tam tikrą sutartą laikotarpį (kol SEO specialistai vykdo optimizacijos darbus). Pasibaigus optimizavimo laikotarpiui, jums nebereikia mokėti už „reklamą“, nes tiksliniai lankytojai jūsų tinklalapį randa ir jame lankosi jums už tai nemokant. Būtent tai ir skiria organinę „Google“ paiešką (nemokamas pozicijas) ir „Google AdWords“ reklamą, kurios atveju tinklalapiai jų potencialiems lankytojams yra matomi tik tol, kol yra mokama už reklamą.

Spustelėkite nuorodą, jei norite sužinoti plačiau apie tai, kas yra SEO paslaugos.