UAB Dentastra

Odontologija: pacientų lūkesčiai

UAB DentastraKiek žmonių, tiek nuomonių? Dažniausiai. Bet kalbant apie odontologiją situacija kiek kitokia. Pirmiausia dėl to, kad geras gydytojas įvertinamas ne vieno paciento – geri atsiliepimai pasklinda. Toliau kalbėtina ir apie gydymo rezultatus: ne vienas ar du, o visi pacientai nori, kad dantys būtų sutvarkyti kokybiškai. Vilniuje tuo rūpinasi odontologijos klinika UAB Dentastra.

Galima išskirti štai tokius pacientų lūkesčius: 1) jau minėta gera kokybė, 2) priimtina kaina, 3) vizitai patogiu laiku.

1) Ką UAB Dentastra įvardija kaip gerą kokybę? Atsakingai į savo profesiją ir pagarbiai į pacientus žiūrintys odontologai tai supranta kaip žinių ir įrangos suderinimą siekiant nepriekaištingo rezultato. Koks rezultatas yra nepriekaištingas? Kai kiauras dantis tampa sveikas, kai bedantė burna vėl spindi, kai panaikinta danties skausmo priežastis.

Kiekviena odontologijos klinika, nepriklausomai nuo to, ar įsikūrusi Kaune, ar Vilniuje, patvirtintų reguliarių apsilankymų svarbą. Pacientai kartais delsia, o vėliau dėl to reikia sudėtingesnio gydymo. Nesunku suprasti, kad vieno danties plombavimas yra pigesnis ir trumpesnis procesas negu pasirūpinimas trijų dantų plombavimu.

O jei reikėtų išvesti formulę, kas lemia kokybiškus gydytojų darbo rezultatus, x atitiktų profesionalumą, y įvardytume kaip modernius įrankius, o kokia nors kita raide paženklintume komunikaciją tarp gydytojo ir paciento bei sklandų vizitų suderinimą.

2) Ką odontologijos klinika UAB Dentastra sako apie kainas? Jos pacientams svarbios ir turinčios nemažai skirtumų. Kuo sudėtingesnė yra procedūra, tuo ji brangesnė. Net sunku būtų palyginti plombavimą ir implantavimą. Taip, ir viena ir kita procedūra priklauso odontologijai, tačiau jos turi daugiau skirtumų nei panašumų. Implantavimas – ne vienas vizitas, ne vienas tarimasis. O ir pačių implantų yra įvairių, kainuojančių nevienodai.

Sakoma, kad skūpus moka du kartus. Jei visi giria vieną kliniką, bet pasirenkamos pigesnės paslaugos kitur, kur atsiliepimai nekokie, tikėtinas šios liaudies išminties patvirtinimas. Prieinamos kainos itin aktualios, bet kokybė vis tiek išlieka prioritetas.

Reikėtų atkreipti dėmesį, kad įranga, kuria naudojasi specialistai, yra nepigi. O tai reiškia, kad teikiant paslaugas labai žemomis kainomis tikėtinas ir bankroto priartėjimas. Kreipiantis į odontologus svarbu žinoti, kad jie investavę ne tik savo laiko, bet ir pinigų. Ir nurodoma kaina nėra „šiaip sau“ suraityti skaičiai.

3) Vizitai patogiu laiku ne mažiau svarbūs nei kainos. Žmonės mokosi, studijuoja, dirba. Retai kada galima tartis dėl vizito neatsižvelgiant į jokius veiksnius. Vienais atvejais prašoma, kad darbdavys išleistų, kitais atvejais bandoma susitarti po darbo. Štai odontologijos klinika UAB Dentastra dirba iki 20.00 val., o tai yra gera žinia dirbantiems tradiciškai iki 17.00 val.

Apsilankymo laikas aktualus dėl įvairių priežasčių, ne tik dėl darbo. Vieni asmenys derinasi prie viešojo transporto grafiko, kiti nenori atsidurti automobilių spūstyje, treti jau seniai yra suplanavę konkrečiu metu vykti į kokį nors renginį.

Verta paminėti, kad odontologams tenka nemažas uždavinys – jie turi profesionaliai sukontroliuoti savo darbo valandas ir minutes. Profesionalios vadybos poreikis dar didesnis, kai planuojamas tęstinis gydymas (pavyzdžiui, dantų implantavimo atveju).

Taigi, yra trys pagrindiniai pacientų lūkesčiai – gera kokybė, optimali kaina ir laiko suderinimas.  Aišku, maloniausia, kai apsilankius klinikoje paaiškėja, jog dantys visiškai sveiki. Tačiau ir esant tam tikroms problemoms situacija išsprendžiama. Burnos higiena, estetinis plombavimas, ortodontinis gydymas – tik keletas pavyzdžių, kokius uždavinius kasdien įgyvendina gydytojai. Štai UAB Dentastra profesionalai išvardiję visas paslaugas. Sąrašas, sakytume, solidus.