bulviu patiekalai

Kodėl bulvių patiekalai yra naudingi mūsų organizmui?

Bulvių patiekalai šiomis dienomis yra susidarę pakankamai nekokį įvaizdį, daugeliui vaizduojant tai kaip žmonių organizmui netgi kenksmingus maisto patiekalus. Ir su tuo visiškai nesutikti negalima, kadangi bulvių patiekalai tikrai negali būti priskiriami naudingiausiųjų grupei. Visgi, faktas, jog viskas jų atžvilgiu nėra taip juoda, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio, kadangi dalimi aspektų iš bulvių gaminami patiekalai turi ir šį tą naudingo.

bulviu patiekalai

Kalis

Kalio atžvilgiu bulvės yra neabejotinai jūsų dėmesio vertas pasirinkimas, kadangi bulvės jose esančio kalio kiekiu nusileidžia tik petražolėms ir ankštinėms daržovėms. Žinant tai, jog kalis yra organizmui ypač reikalinga medžiaga, kuri stiprina širdį bei prisideda šalint skysčių perteklių iš organizmo, galima nesunkiai suprasti, jog bulvių vartojimas šiuo atžvilgiu yra ne tik patartinas, bet ir tiesiog būtinas.

Angliavandeniai

Bulvės išsiskiria ir tuo, jog yra puikus angliavandenių šaltinis. Angliavandeniai yra pagrindinė medžiaga, iš kurios semiamės energijos, tad iš esmės bulvinių patiekalų vartojimas šiuo aspektu yra naudingesnis už bet kokius kitus patiekalus, kadangi būtent jų mums suteikiama energijos dozė yra viena iš didžiausių. Taip, tai tikrai nėra tinkamas pasirinkimas sėdimą darbą dirbantiems žmonėms, kuriems susidarys energijos perteklius, galintis ganėtinai greitai tapti priaugtais kilogramais, bet jei kalbėsime apie kasdien judrų gyvenimo tempą propaguojančius žmones – jiems bulvių patiekalų valgymas yra idealus pasirinkimas.

Vitaminas C

Bulvės yra ir puikus mums išties labai reikalingo vitamino C šaltinis – trečdalis bulvių kilogramo patenkina visą šio vitamino žmogaus dienos normą, kas yra išties įspūdinga. Visgi, tikėtis, jog bet kokia jūsų suvalgyta bulvė suteiks jums būtent tokią vitamino C dozę būtų naivu, kadangi tai, kiek šio vitamino išsilaikys bulvės, iš esmės priklauso nuo jų paruošimo būdo, kadangi jei bulves paruošite netinkamai, jos gali prarasti net iki 50 procentų savyje sukaupto vitamino C, ko pasekoje jų teikiama nauda šiuo aspektu gali tapti žymiai mažesne.

Fosforas

Fosforas yra dar viena naudinga medžiaga, kuri sveikam žmogaus organizmui yra tiesiog būtina. Taip, šios medžiagos yra gausu duonoje, ko pasekoje ją valgydami daugelis galvoja, jog pasisavina didelę dozę fosforo, nors taip tikrai nėra, kadangi fosforo struktūra duonoje nėra palanki jo virškinimui. Tuo tarpu kalbant apie fosforą bulvėse situacija yra visiškai kitokia, kadangi fosforas jose nėra susijungęs su kitomis medžiagomis, ko pasekoje jis yra išties ganėtinai lengvai pasisavinamas kiekvieno žmogaus organizmo.

Ląsteliena

Kalbant apie bulves jos išsiskiria ir savo ląsteliena, kuri yra ypač švelni, ko pasekoje ją organizmui virškinant pastarasis nėra dirginamas. Ląsteliena yra išties labai svari maisto virškinimui, kadangi nuo jos priklauso šio proceso atlikimo lengvumas, kas leidžia konstatuoti, jog bulvės yra išties ganėtinai nesunkiai virškinamas maisto produktas. Būtent savo ląsteliena bulvės ir yra išskirtinai naudingos, jas lyginant su daugybe kitų daržovių, kadangi didžiosios daržovių dalies ląsteliena nėra labai tinkama jų virškinimui organizme, ką lemia tai, jog ji dažnais atvejais yra grublėta bei ganėtinai nemenkai virškinimo metu dirginanti žmonių organizmus.