Klientai: kaip juos valdyti?

Klientų valdymo sistema, geriau žinoma CRM pavadinimu, yra skirta verslui, kuris nori gerinti santykius su savo esamų klientų ratu, plėsti potencialių klientų ratą, mažinti išlaidas bei efektyviau vykdyti marketingo ir reklamos strategijas.

Dažniausiai klientų valdymo sistema yra apibrėžiama kaip kompiuterinė programa bei duomenų bazė, kurioje laikomi duomenys apie visus klientus bei tam tikra individuali informacija apie juos. Programoje klientai gali būti grupuojami, klasifikuojami pagal tam tikrus bruožus bei kategorizuojami taip, kad CRM sistemos valdytojas galėtų pritaikyti paslaugas ir atlikti visus įsipareigojimus daug paprasčiau.

Yra daug programų, jos visos skiriasi savo funkcionalumu bei veikimo principais, tačiau daugiausiai jų veikia debesies (angl.cloud) principu, kada duomenys saugomi kažkur išorėje, ne jūsų patalpose, nes tam reikėtų didelių skaitmeninių pajėgumų. Debesų serveryje patalpinti duomenys pasiekiami bet kuriuo metu, greitai ir nesunkiai. Klientai tikrai pastebės išaugusią paslaugų kokybę, nes galėsite taikliau pritaikyti reklamines kampanijas, ko rezultate išaugs pardavimai, o visa kita – seks iš paskos.

CRM sistema nėra tik paprasta duomenų bazė, ji geba ir pildyti ar paruošti tam tikrus dokumentus ir atlieka daugiau techninio darbo, negu galėtumėte pagalvoti. Ką daug pardavėjų bei specialistų pamiršta paminėti yra tai, kad klientų valdymo sistema sukuria sąlygas arba net galimybes parduoti bei didinti pelną. Dauguma programų taip pat yra įrengiamos nuomos pagrindu, tad išbandžius galėsite priimti geriausią sprendimą, nes jau turėsite patirties su šia sistema.

Pasidomėkite kaip veikia jūsų segmento rinkos lyderiai, tikriausiai jų klientai gauna specialius pasiūlymus, nuolat vystomos reklamos ir plečiama auditorija – tą daryti daug lengviau kai turite klientų valdymo sistemos duomenis, kuriais galite naudotis.