FACEBOOK REKLAMOS YPATUMAI

facebook_reklama (1)Socialinis tinklas Facebook viena iš daugiausiai vartotojų pasaulyje turinčių socialinių platformų.  Kiekvieną dieną šį socialinį tinklą aplanko 1,13 milijardo aktyvių vartotojų .Daugiau nei 70% suaugusių interneto vartotojų naudojasi Facebook. Akivaizdu, kad naudojantis šiuo socialiniu tinklu galima pasiekti didžiules tikslines auditorijas.  Šiandien komunikacija per socialinius tinklus, daugeliui verslo sričių yra vienas pagrindinių bendravimo būdų su savo potencialiais klientais. Reguliariai dirbant su savo profiliu, galima gauti daug grįžtamojo ryšio. Jūs galite greitai žmonėms pranešti savo kompanijos naujoves, įdomiai ir įtraukiančiai aprašyti savo paslaugų vertę ir privalumus, informuoti apie geriausius pasiūlymus, „užsiauginti“ potencialius klientus ar didinti esamų klientų lojalumą.

Kaip ir kiek save reklamuoti Facebook?

Pradedant svarstyti apie reklamą Facebook, reikėtų žinoti, kokias reklamos galimybes šis socialinis tinklas gali suteikti. Tikslinę savo klientų auditoriją Facebook galima pasiekti pasinaudojus tokiomis funkcijomis: pasirinkti tikslinę auditoriją; sustiprinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą; suformuoti gerą įmonės įvaizdį; operatyviai pranešti naujienas, informaciją, siūlomas akcijas, pasinaudoti tokiomis funkcijomis kaip tiesioginė transliacija internetu. Savo auditoriją taip pat galite pasiekti, atrinkę ją pagal lytį, amžių, gyvenamą vietą, kalbą, išsilavinimą, darbo sritį, pomėgius ir kt.

Pagrindiniai reklamos būdai yra keli. BanerinėFacebook reklama puslapio dešinėje. Pasirinkę šį reklamos būdą, galėsite reklamuoti savo tinklalapį, Facebook puslapį, renginį („Facebookevent“) ar mobiliąją aplikaciją. Reklama naujienų sraute. Šis būdas pasiteisina tuo, kad vartotojai ne iš karto jį identifikuoja kaip reklamą. Reklaminis pranešimas pasirodo vartotojo naujienų sraute, o tai jį labiau įtraukia.Reklama mobiliuosiuose įrenginiuose. Šios reklamos pagalba jūs pasieksite tik tuos žmones, kurie naršys Facebook socialiniame tinkle, naudodamiesi išmaniaisiais įrenginiais. Ir, galiausiai, reklama Facebookpaieškoje. Naudodami šį reklamos būdą, panašiai kaip ir „GoogleAdWords“, jūs pasirenkate raktinius žodžius, kuriuos vartotojui įvedus į Facebook paieškos lauką, iššoks jūsų reklama. Tačiau, kitaip nei „GoogleAdWords“ atveju, čia prisideda ir žmonių vardai, o tai gali palengvinti jūsų reklamos rodymą, ypač jei ji susijusi su dažnai ieškomu ar įžymiu žmogumi.